livettankaar.blogg.se

Lördag, 10 Januari

Publicerad 2015-01-10 02:07:00 i Mitt liv,

Vaknat upp med sådan huvudvärk 1 vecka i rad nu, dör. Mötet igår gick bra och jag hade en jätte mysig dag/kväll med Sarah. Vi har mestadels bara tagit det lugnt och kollat på masviss av filmer. Lagade tacos och avslutade kvällen med fruktsallad. Gått ner 1,5 kilo på 6 dagar så jag är glad.

Idag har vi inte gjort allt för mycket heller, har inte mått bra alls men vi va en snabbis i stan och köpte lite saker till bongo sen åkte vi till stallet och fixade sen har vi bara degat i soffan hela kvällen. Nu ska vi spela lite spel och sedan kallar sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela