livettankaar.blogg.se

8 Mars

Publicerad 2015-03-08 01:47:12 i Mitt liv,

Gokväll, eller vad man ska kalla de för. Trots blåsten, det otroligt kalla vädret och för lite mat i magen så har min dag varit ganska bra faktiskt. Mitt fysiska mående är så mycket bättre, så himla glad. Så nu kan jag äta regelbunda måltider och jag kan gå mina pw:s igen. Det psykiska är väl inte bättre men för tillfället är det ju ganska stabilt så det duger väl, man får liksom vara glad för det lilla.

Igår hade jag en heldag med Sarah, vi besiktades henne bil och sedan tillbringade vi några timmar i stallet. Eftersom att jag inte får rida en bestämde jag för att kasta upp sarah på hästryggen och bongo var så snäll så det gick kalasbra. Sedan käkade vi tacos och myste resten av kvällen. Trots lite sömn vaknade jag faktiskt av mig själv vid elva idag, gick upp fixade mig och sedan åkte jag in till stan med jacke, vi shoppade lite och så. Hittade mig inget mer en ett par skor. På hemvägen släppte jacke av mig i stallet, jag mockade, fixade vatten, mat och sedan avslutade jag med en promenad på 40 minuter med Bongo och Ollie. Fick min pw och hästarna fick motion på samma gång, himla fint.

Resten av kvällen har jag kollat film och käkat gottis. Tänkte alldeles strax krypa ner i sängen och sova för imorgon är det en lång dag men först kollar vi ett avsnitt på någon serie. Godnatt puss.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela