livettankaar.blogg.se

5 mars

Publicerad 2015-03-05 02:50:00 i Mitt liv,

Vilken dag asså jag och Amanda skulle raka bongo och det gick jätte bra i 5 min  och sen bara flippade han. Dumma häst, så nu är han halvrakad så imorgon ska vi fortsätta så ska han få lugnande. Hoppas det funkar då. 
 
Sen ska jag åka hem till Sarah och sova hos henne till fredag, himla mys och åh vad jag saknar henne! Hoppas också på  goda nyheter om lägenhet. 
 
Har mysit ner mig i soffan framför ghost Whisperer. Imorgon väntas en ny bra dag och jag hoppas på lika fint väder som idag :) 
 
Svullen mage men den läker fint :)



 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-06 11:56:52

Tycker du ska göra något åt dina ögonbryn :)

Svar: Tänk om jag tycker om mina ögonbryn :)
Felicia Hansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela