livettankaar.blogg.se

30.03.2015

Publicerad 2015-03-30 23:57:00 i Mitt liv,

Feber?! Allvarligt, åhh.. idag gick jag in på 3e dagen med feber, bränner sönder inifrån och fryser ihäl typ. Så idag fixade min kära far stallet och jag har legat i sängen framför serie i stort sätt hela dagen. tröstat mig med glass och hatat livet lite men sen nu ikväll har jag mått så jäkla bra, från ingenstans, har varit så glad. 

Satt ute och tog mig en kvällscigg, livet kändes lite sådär extra bra. Jag känner mig liksom glad, jag känner lycka och hopp. Om 30 dagar går flyttlasset ju och jag har också skaffat mig en pt, så mitt fysiska mående och lite av det psykiska kommer bli bättre. och har ju tagit bort alla dåliga människor ur mitt liv och har de finaste kvar, det är få men fan så bra dom är. Ibland är det tryggast att inte förändra något i livet men ibland måste man och jag är glad för alla förändringar. Ångrar inte alla mina misstag ett dugg, för dom har gjort mig till den jag är idag. Så ja, ikväll älskar jag livet och allt va de innebär. Hade typ glömt bort hur det kändes att va glad haha. Vilka liv vi lever, så mycket ups and downs. 

Jag hoppas verkligen att mitt liv och min ponnys skador är påväg åt rätt håll. Det skulle kännas så bra och få kalla sig frisk, glad och kunna rida på min ponny och ge han allt han behöver. Vill jobba och resa och göra allt sånt där som andra i min ålder gör. Men en dag så, så kommer jag också göra sånt. Det är 2015 nu och jag ska verkligen göra mitt bästa för att det ska bli ett toppen år! 
 
 
 
 
 


 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela