livettankaar.blogg.se

27.03.2015

Publicerad 2015-03-27 22:11:02 i Mitt liv,

halloj, i onsdags hade jag en as bra dag så självklart var det ju åt helvete igår, man får ju nämligen inte må bra längre stunder och idag har jag haft en jätte bra dag. Eller ja.. igår kväll va det ju faktiskt riktigt bra för då kom min soulie och hämtade mig, vi åkte och handlade massvis med onyttigheter sen åkte vi hem till henne.

Vi har snackat massor och vi har så stora planer nu. Första maj går äntligen flyttlassen till det nya huset, ska verkligen bli en upplevelse och åh så bra det kommer bli. Slipper färjestaden och allt som har med det att göra. Vi kommer ha vårat egna och vi kommer få så mycket minnen ihop, det kommer bli så sjukt jäkla kul och spännande. Mina små ponnypluttar ska även få hänga med på denna resan. så glad, helt sjukt. Jag, min soulie, mina ponnys och våra andra djur. love life lite iallafall, hih. 

Idag gott folk har jag varit lite flitig. Upp vid nio, åkte och kollade på huset och hälsade på ägaren, jag är ingen konstnär men ni får en liten ritning av mig. Lite fix så kommer det bli perfekt. Sedan åkte vi till örf (ölandsryttareförening) där bongo och ollie ska stå ett tag. Alla var super snälla och jag kände mig verkligen välkommen. Efteråt skjutsade sarah hem mig, åkte till psykologen, hem och vila lite och sedan har jag tillbringat några timmar i stallet. 

Väntar nu på att mamsen ska komma hem från jobbet så ska vi kolla på en film har jag bestämt sedan kallar sängen för imorgon är det stalljour, 06.30.

puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela