livettankaar.blogg.se

25.03.2015

Publicerad 2015-03-25 23:45:00 i Mitt liv,

Har haft en otroligt bra dag vilket va ett tag sen.. Gick upp tidigt, åkte ner till stallet och fixade allt med hästar. Sedan skjutsade mamma in mig till stan där jag träffade Malin. Vi fixade oss (hon lockade mitt hår) blev faktiskt väldigt nöjd trots att jag inte är så tjejig av mig, hehe. Gick sedan in i stan och kollade runt i massa affärer, hälsade på hennes kusin och kompis, shoppade lite till och sedan avslutade vi på zorbas. Jag har aldrig ätit där förut men gud va gott det va. Så det var inte sista gången. 

16.45 gick vi till staffans tattueringsstudio där Malin skulle göra en gadd. En skit snygg blomma blev det och jag kan ju lova att man blev rätt så sugen själv, haha. Resten av kvällen tillbringade vi hemma hos henne, snackade, testade kläder, lyssnade musik och bara hade det super trevligt. Skönt och komma ut och skönt att träffa en äkta vän som alltid för en på bra humör och som stöttar en. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela