livettankaar.blogg.se

17.03.2015

Publicerad 2015-03-17 23:00:00 i Mitt liv,

Tillbaka på ön, tyvärr. Men skönt att komma iväg över en natt iallafall. Har haft en riktigt pissdag, gråtit floder och hatat livet extra mycket. 1 steg framåt och 3 bakåt, typ. Vill tröstshoppa lite på internet men känner att jag måste lägga mina pengar på annat denna och nästa månad, surt. Pratar i telefon med min soulmate, snackar resor och framtiden, det gör mig iallafall på lite bättre humör.

Imorgon är det onsdag och jag har inte tänkt att vara allt för flitig, min ponny ska få fina hovar och massa pussar sedan får vi se vart dagen har att erbjuda. Hoppas den blir hundra gånger bättre än idag. Nu blir det dusch och sen krypa ner i nybäddad säng framför någon serie.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela