livettankaar.blogg.se

16.03.2015

Publicerad 2015-03-16 22:52:21 i Mitt liv,

halloj, känner mig inte allt för aktiv här inne men ska bli bättre. Äntligen har jag fått sitta upp på min polle, sen att jag fick super ont i magen är en helt annan femma.. Men åh va mysigt det var trots att han va på sitt egna vis. Ville inte alls som matte ville. Nu har han iallfall fått en fin halsklippning som underlättar jätte mycket när någon rider honom. Så nu är det bara formen som ska fixas.

Idag fyller mamsen år och vi tillbringar hennes födelsedag i Olofström (Blekinge) hos mormor och morfar. Vi har ätit god mat och efterätt. super mysigt. Och för min del är det himla skönt att slippa ön. Synd att det inte finns mycket arbete här nere för då hade jag flyttat hit på sekunden, all härlig släkt och dialekten haha, så skön.

För övrigt så är det mindre än tre veckor till flytt om allt går som det ska, en månads tills jag får min lilla kissekatt och tre månader tills jag har min lilla valp. Hoppas att allt går som det ska annars stryper jag någon, typ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela