livettankaar.blogg.se

1 mars

Publicerad 2015-03-01 00:49:00 i Mitt liv,

Hemma igen och allting känns så himla mycket bättre. Har lite ont i såren men det blir bättre för varje dag och det är ju huvudsaken. 
 
Varit hos min fina ponny och gosat lite, trodde han skulle va ett nervvrak så släppte han i ridhuset men inte då, han lunkade bara runt och gick fram och tillbaka till matte, haha. På måndag ska han rakas och bli riktigt stilig, längtar. 
 
Kvällen har tillbringats i sängen framför serier och filmer. Tänkte ta min medicinen alldeles strax och sedan slå på en film till, när min fina soulie inte är här hos mig får jag mysa alldeles själv, men det funkar det också. 
 
skriver mer imorgon, puss 
 
Svullen mage med massa sår, sexigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela