livettankaar.blogg.se

Torsdag, 22 Januari

Publicerad 2015-01-22 18:24:00 i Mitt liv,

Kände att dagen inte blev alls som det var planerat. Skulle gått upp vid tio och åkt in till stan för sarah skulle på möte men vi vaknade vid ett så det sket sig, haha. Istället har vi bara varit nere i stallet och mockat åt bongo och stan får vi ta imorgon för jag ska ändå in på möte och så blir det shopping efter, har massor jag måste köpa till min plutt. 
Kvällen blir lugn, sarah ska strax åka till jobbet och då ska jag hoppa in i duschen och sen blir det väl några avsnitt av Orange is the new black och få något litet i magen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela