livettankaar.blogg.se

Torsdag, 15 Januari

Publicerad 2015-01-15 04:23:00 i Mitt liv,

Klockan är 04.23 och jag ligger med musik i öronen och tänker på allt som hänt genom åren. Hur otroligt jävla meningslöst mitt liv varit. Bara massa problem. Minns inte ens sist jag mådde bra, sist jag va glad eller ens orkade träffa människor. Jag har iallafall bestämt mig för att lägga ner med vården, det är ingenting jag klarar av nu. Min syn på människor är aa.. Jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva det, usch. Min dröm lägger jag på hyllan ett tag och har nu bestämt mig för att jag vill jobba med djur, eller på ett ställe där man får vara mycket ensam. Djur läker mig så de känns som en bra idé.

Men men, mamma och jag kom hem från Olofström igår och natten till idag hade jag Elin på besök, hon och Sarah är alltid välkomna. Mina fina tjejer. Vi myste med fruktsallad framför film, spelade även kort, va hos bongo, snackade massa, städade, flyttade säng och aa en hel del han vi med.

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela