livettankaar.blogg.se

Onsdag, 21 Januari

Publicerad 2015-01-21 02:22:00 i Mitt liv,

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. när man går hemma om dagarna så gör man ju inte så mycket roliga saker. Sitter mest vid datorn och kollar på någon serie eller så sover jag. Finns liksom ingen ork till någonting. 
Igår flyttade jag min ponnyplutt till ett nytt stall iallafall, så himla nöjd, mycket folk bara men jag vänjer mig, ensamvargen i mig måste ju försvinna nån gång och dom är jätte snälla mot mig så det kommer nog gå bra. Bongo verkar nöjd iallafall, mycket större box, massa kompisar, mängder med mat och allt är så stort. Det va nog bäst för oss båda.
Igår kom min soulmate till mig, vi har bara snackat i flera timmar, spelat spel, rökt alldeles för mycket cigg, gråtit, skrattat ja.. allt är så himla mycket lättare med henne vid min sida, bästa vän. Får inte så många timmars sömn men det är det helt klart värt. 
Imorgon är det massa som ska fixas så skriver mer imorgon, godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela