livettankaar.blogg.se

Måndag, 19 Januari

Publicerad 2015-01-19 15:20:00 i Mitt liv,

Haft en riktigt hemsk helg, livslusten va verkligen på noll och allt gjorde så himla ont. Min plutt fick vila i helgen med förutom igår då lisell och Denise kom så vi red lite i ridhuset. Så duktiga och vilken vilja ungen har! Så söt och duktig.

Var också och kollade på ett nytt stall till bongo, de va super och jätte lyxigt så imorgon ska jag flytta min pärla. Kommer bli så bra och alla va så trevliga, så de va ett bra avslut på den hemska helgen iallafall. Pratade även några timmar med min Soulmate inatt, vad skulle jag gjort utan henne? Ingen aning faktiskt, det skulle inte funka. Nej nej nej.

Sitter iallafall i stan, väntar på att klockan ska bli halv fyra så jag kan gå på möte sen blir det att åka hem och få nått i magen. Glömde ju äta frukost, himla dumt.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela