livettankaar.blogg.se

Måndag, 19 Januari 03:41

Publicerad 2015-01-19 03:40:00 i Mitt liv,

Klockan är tjugo i fyra så vad gör jag uppe egentligen?! så irriterande när man inte kan somna när man ska upp vid halv elva.. men men sitter iallafall och små snackar lite med Sarah i luren, himla fint att sin Soulmate inte heller kan sova så man slipper va vaken ensam. Har även designat om bloggen så nu hoppas jag att jag kan va nöjd ett tag, haha.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt på Orange is the new black, love it!

Längtar så till imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela