livettankaar.blogg.se

Lördag, 31 Januari

Publicerad 2015-01-31 19:40:00 i Mitt liv,

Nu var första månaden på detta året slut, allting har blivit lite bättre, så känns det iallafall för stunden. Måendet är mer stabilt, sover mellan 05:00 och 11:00 tack vare medicinerna, lite mer ork, bongo har det bra, ekonomin är bättre och får massa stöd och hjälp från alla olika håll. 

Under dagen har det inte hänt allt för mycket, somnade vi halv nio imorse och sarah väckte mig med en vacker sång runt halv tre. Åkte till stallet och fixade sen har jag segat hemma framför film. Imorgon blir det stan och shoppa lite sedan ska lisell och denise komma till stallet så ska vi pyssla lite. Sen på kvällen kommer förhoppningsvis elin, trevligt. 

designade mig ett eget skal till mobilen, så nöjd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela