livettankaar.blogg.se

19 februari

Publicerad 2015-02-19 22:53:00 i Mitt liv,

- Torsdag och dagen har varit ganska bra om jag får säga det själv. Roger fyller år idag, så vi har firat han lite och sedan har hans två systrar hälsat på med deras två små bebisar, dör av charm. 
 
Sedan tog jag och min soulie bilen till stallet, mockade och släppte pluttis i ridhuset, bocka, stegra, race fem varv i full fart, så lycklig kille som inte hade ont och en väldigt lycklig matte får jag lov att säga. 
 
Film och massa mys tills sängen kallar.  
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela