livettankaar.blogg.se

11 Februari, 22:09

Publicerad 2015-02-11 22:18:00 i Mitt liv,

         

Det lilla positiva i mitt liv
  • har världens gulligaste häst som lyser upp mattes dagar
  • har pengar
  • för varje dag som går är det en dag närme flytt & hundvalp
  • ska snart träffa min läkare igen, ändring i medicinerna och förhoppningsvis kommer måendet bli lite bättre.

    De negativa

  • vill dö
  • bongo har en hovböld eller något knas i ryggen
  • vill bara stoppa mina fingrar i halsen så jag får bort denna ständiga ångest och illamåendet.
  • det blir aldrig bättre
  • vill så mycket men är så orkeslös, orkar knappt gå ut och röka, soriligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela