livettankaar.blogg.se

1 februari

Publicerad 2015-02-01 16:31:27 i Mitt liv,

Hejsan hoppsan, precis hemkommen från min ponnyplutt. Lisell, Denise och lilla mileon kom till stallet så vi har mockat, fixat mat och så släppte vi bongo lite i ridhuset, eftersom han fortfarande är halt kunde lisell tyvärr inte rida. Tur att jag ska till veterinären på tisdag så kan dom kolla benet samtidigt. 
Var även ute hos min moster imorse och fick några täcken så nu har jag ett par, himla bra. Kvällen ska jag tillbringa hemma, gosa ner mig under täcket och slå på en film. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela