livettankaar.blogg.se

24.03.2015

Publicerad 2015-03-24 17:33:00 i Mitt liv,

Hello readers. Min ponnyplutt är fortfarande halt och det är samma ben som förra gången, värdelöst. Så Igår och idag har han fått vila så jag har hjält vendela med ollie istället. Det gick jätte bra och dom lär sig så fort. Tog även mig en pw hem så nu kom jag precis ut ur duschen. 

Ikväll blir det lugnt, är helt slut. Ska äta lite och sedan lägga mig i sängen och klura lite på några saker. Har väldigt goda nyhter men dom får ni inte höra riktigt än. För övrigt så känns det som att hela mitt liv rasar, det händer jätte bra grejer i mitt liv för studen men jag bara faller ner mer och mer för varje dag ändå, mår bara sämre och sämre. När ska detta ta slut?! åh.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela