livettankaar.blogg.se

22.03.2015

Publicerad 2015-03-22 21:04:00 i Mitt liv,

Söndag, och för en gångs skull har jag haft en väldigt bra sådan.. eller ja, tills ikväll. Tillbringat några timmar i stallet och var på ett jätte bra humör, fixade och pysslade några timmar, bestämde mig sedan för att ta en tur på min favoritkille. Var så länge sedan och så roligt, han hade mycket energi och jag behövde knappt röra med skänklarna för att han skulle lyssna. Allt var kanon tills vi kommer till stallplanen.. helt från ingenstans börjar min lillekille halta.Jag hoppar av och kollar hovarna och känner på hans ben men han visar inga täcken på att han har ont. Så jäkla surt att när jag äntligen blivit bättre och han var bättre så blir han halt igen. Förstår verkligen inte vad felet är. åhh... Men hovslagaren kommer på måndag och haltar han inte då så ska jag sko han fram och hoppas att han inte skadar sig mer för jag tror det är att han är klumpig och inte ser vart han sätter fötterna så han har väl gått på en sten eller något, dumma oturspolle. 

Ska trösta mig med några avsnitt vampire diaries och hoppas att min ponnyplutt är bättre imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela