livettankaar.blogg.se

10.03.2015

Publicerad 2015-03-10 12:00:00 i Mitt liv,

Hejsan hoppsan. Vilket jäkla väder det varit dom två sista dagarna, så underbart och åh va fint det är när man se hästarna stå och njuta. Vilket betyder massa timmar i stallet. I söndags kom Denise och lisell och red, gick super bra och alla va skit glada. Igår kastade jag upp Sarah och de ska jag även göra idag men idag ska hon faktiskt rida ut så jag passar på att ta min pw i samma veva. 
 


Svullnaden efter operationen börjar gå ner och eftersom jag kan äta rätt och träna så börjar det hända grejer. Sen min fina häst, han har blivit en riktigt nallebjörn, mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela