livettankaar.blogg.se

Tisdag, 27 Januari

Publicerad 2015-01-27 20:28:00 i Mitt liv,

Varför finns influensa?! vem kom ens på något så dumt som det, åh.  Har gosat ner mig i soffan framför Orange is the new black och mängder med blåbärssoppa. Min ponnyplutt få vila tills torsdag. Dom är så snälla där han står nu, dom tar hand om honom tills jag är frisk och idag fixade dom även så hans små hovar blev verkade. Jag är så glad, han har det så bra.
Annars så finns det väl för tillfället ingen överhuvudtaget som är bra. Kommer hända lite bra saker framöver såsom att jag ska flytta, jag ska få en hundvalp och sen hade jag tänkt vinna över denna jäkla depressionen och ta mig ut i arbetslivet och börja om med vuxenlivet, men vi får väl se hur det går med den saken. Tills dess ska jag bara se till att ta mig igenom vardagen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela