livettankaar.blogg.se

Måndag, 26 Januari

Publicerad 2015-01-26 22:26:00 i Mitt liv,

Så jäkla trött på att måendet aldrig kan bli bättre. Sovit jätte oroligt i tre nätter nu, haft massa mardrömmar som bara spelats upp från sånt som hänt mig de senast åren. Tror att jag har helt fel mediciner och den ena som jag hade förut var nog bättre än va jag märkt av själv. Ska ringa min läkare nu i veckan så vi får ändra lite för vill verkligen inte må såhär, allt ser så grått ut.. Inte som att vara 14 år och gråta över lite kärleksproblem utan att gå dagligen med ingen livslust alls eller att inte ha ork till någonting.

Nu ikväll är det väl lite lugnare med mitt psykiska mående iallafall. hade jätte hög feber, illamående så jag bara ville stoppa fingrarna i halsen, ont i hela kroppen med en brännande känsla så trodde jag skulle trilla ihop vilken sekund som helst så de fysiska har väl inte varit på topp idag. Knaprar i mig massa tabletter och hoppas det är bättre tills imorgon. Blir sängliggandes till torsdag sen får man väl ta tag i sitt liv lite grann. Åh vill bara gömma mig under täcket och aldrig mer komma fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela