livettankaar.blogg.se

2 februari

Publicerad 2015-02-02 22:38:00 i Mitt liv,

Återigen måndag och jag har spenderat ett flertal timmar i stallet. Åkte sedan hem, duschat fått i mig lite mat och nu krupit ner med one picen och kollar på komedifilmen a thousand words. Himla mys faktiskt. 
 
Har shoppat lite saker till min prins också, täcken, bett, glansspray och sadelgjord ska jag köpa nån gång nu i veckan, även ett par nya ridbyxor till mig eftersom jag gått ner i vikt. Hoppas att min prins hälta snart är över så jag kan få börja rida honom. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela