livettankaar.blogg.se

14 februari

Publicerad 2015-02-14 23:23:00 i Mitt liv,

Alla hjärtans dag och själv har man valt att va singel, tråkigt men samtidigt så jäkla skönt. Hoppas alla par får en mysig dag iallafall :) Ännu en natt som jag har spytt, ska ringa vårdcentralen på måndag så ska dom får undersöka min kropp och se vad som är fel. 
Idag hade jag stalljouren vilket innebär att jag ger hästarna mat och tar ut dom 06.30, mysigt att va i stallet så tidigt på morgonen faktiskt, och stallägaren va väldigt nöjd med mitt arbete så det känns ju lite extra kul, så underbara människor i stallet. Min lilla skrutt är fortfarande halt och just nu går han med lindat ben. Hovslagaren kommer på tisdag och då ska vi se om det är en blödning eller något, kan ju hoppas på det så matte inte blir helt pank, hehe. Tills han är frisk blir det massa pyssel och kärlek så han läker fortare. Nä nu ska jag ta min medicin och sedan lägga mig och kolla på filmen angel eyes, godnatt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Min namn är Felicia, jag är 19 år och finns mest bara. Traskar runt hemma, kämpar mot depression, ätstörning, hjärnspöken, komplex, ja det är lite allt möjligt som bollar uppe i huvudet på mig. Har även en häst som ni kommer få läsa väldigt mycket om då han är en stor del i mitt liv. Varsågod och läs om ni vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela